Pàgines

09 de març 2008

Curiositats: barreges orientals

Tenia ganes de veure balls de l'est, de manera que he anat al gran you tube per mirar si n'hi havia algun. D'entre la multitud que n'hi havia, m'he anat a fixar amb un que m'ha cridat força l'atenció ja que semblava indi. No anava pas errada.
No és que sigui una meravella de cançó, però m'ha fet gràcia trobar en una cançó hindú referències al món àrab, encara que només sigui un moment breu perquè figura que la noia està somiant. M'ha fet gràcia veure com una altra cultura diferent a la nostra recrea també el món de les Mil i una nits, on no falta una haima, una shisha i un "sultà" amb el seu sable.

3 comentaris:

Zaghareet Tribal Group ha dit...

M'ha sabut greu que s'acabi i tot!! :-) Has vist el vestuari de la noia i les altres ballarines al començament??? :-) Agafant idees!!! jajajaj

M'ha agradat!!!

Sònia

Amina ha dit...

La veritat és que fa llàstima que s'acabi perquè no se sap el final (tot i que és del tot previsible).
I sobre els vestits del principi, són super mil i una nits.

butnottonight ha dit...

Bon dia !

Teniu menció al premi "Blogger del día". Passeu pel meu blog i continueu la cadena...

Petons !