Pàgines

21 de gener 2008

Caramel

Divendres passat es va estrenar a Barcelona la pel·lícula Caramel de la directora libanesa Nadine Labiki. No he vist la pel·lícula, així que no puc opinar gaire, però tinc la sensació que m'agradaria. La pel·lícula tracta de cinc dones entorn a una perruqueria, un espai on poden parlar dels seus problemes. El títol de la pel·lícula correspon a la barreja d'aigua, sucre i llimona que fan servir les dones per depilar-se, una barreja dolça i alhora dolorosa.
La directora s'ha distanciat de la temàtica general del cinema libanès, que sempre es basava en els conflictes per guerres per descobrir les lluites de cinc dones.
Us deixo amb un vídeo de promoció de la pel·lícula. Al principi, es veu una patanlla grisa, però després ja podreu-ho veure la promoció. A més a més, podreu-ho escoltar alguns zaghareets o veure alguns balls! I si algú la va a veure, ja ens dirà què tal!

4 comentaris:

Georgina ha dit...

Si!!jo també tinc ganes de veure-la... aquest cap de setmana la vaig buscar per si la feien però no la vaig trobar a cap cinema d'aquí a prop, quan surt? potser podríem quedar per nar a veure-la juntes! petons*

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Jo tinc moltísimes ganes també... a més, resulta que nomes el que fa de policia era un actor de veritat, la resta son principianst... o sigui, que l'han posat moltes ganes!!!

Anònim ha dit...

Hi heu anat? La veritat és que, mal em sap dir-ho, no surto gaire del cine americà, català i espanyol així que no puc comparar gaire. Però la vaig anar a veure i trobo que respira de manera diferent a les pel·lícules que estic acostumada a veure i per això em va agradar. Crec que val la pena.

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Blanca, encara no hem anat i mira que tenim de ganes!!! Però ostres!!! CAda cap de setmana tenim alguna activitat i al final deixes les coses més bàsicas...

M'apunto la teva recomanació de primera mà!! Moltes gràcies!!

Petons!