Pàgines

30 de setembre 2007

Qüestió d'habilitat

El fals enamorat
Un dia una dona molt bella passejava per un camí. Un home la va veure i la ve seguir. La dona ho va notar i li va preguntar:
- Per què em segueixes?
L'home va exclamar:
-M'he enamorat de tu!!
- Per què t'has enamorat de mi? La meva germana és molt més bella que jo, infinitament!Ve darrere meu, així que vés a enamorar-te'n!
L'home es va girar i va veure una dona molt lletja. Es va enfadar molt. Va tornar cap a la dona i li va dir:
- Per què m'has mentit?
La dona va respondre:
-Tu tampoc m'has dit la veritat. Si estiguessis enamorat de mi, no te n'aniries a buscar una altra.
L'home es va quedar avergonyit.
Contes perses, Saeid Hooshangi

Ja sé que aquesta història no té res a veure amb la dansa, però al cap i a la fi una mica d'enginy mai va malament! La història que va ser escrita entre el segle XIII i XV a Pèrsia i, segurament, ja provenia de molt abans, és encara vigent. Segur que tots, d'alguna manera o altra, l'heu experimentada. Així que, ja ho sabeu, si un pesat o pesada us atormenta, ja teniu un petit truquet!

2 comentaris:

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Aich!!! Com per a refiar-se de ningú!!!

Georgina ha dit...

Aquest truc és molt bó, no havia llegit mai això però sí que l'havia posat en pràctica alguna vegada!