Pàgines

30 de setembre 2007

Helwa ya baladi (Dolça la meva terra, el meu país)


Anant d'un cantó a un altre he trobat aquest videoclip. Tots aquells que hàgiu estat a Egipte segur que us farà agafar la nyonya. Surten fins i tot les mateixes imatges que tenim a la nostra càmera de quan vam anar a La Ciutat dels Morts del Caire o a la biblioteca d'Alexandria, a part de totes les altres imatges. Aquells que no hàgiu anat a Egipte, espero que el pugueu visitar molt aviat.
No m'ho creïa quan ens ho deia el nostre profe, però és un país que es fa enyorar un cop en tornes. Ha passat més d'un any, però ara que veig aquest videoclip, sembla que hi torni a ser. La seva olor se'm filtra per dins i no puc evitar tenir un punt de tristesa i melangia.

4 comentaris:

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Jolines... quina nyonya!!! Entre la musiqueta, que te aquest aire tan maco i les imatges que et transporten a Egipte... i es que nena!!! Hem estat a gairebé tots els llocs!!!

Jo vull tornar Amineta....

Elisabet Roselló ha dit...

Ahhhh, que macooo T-T
Jo sí vull anar a Egipte, a mi m'agafa nyonya sense haver anat

Petons!

Anònim ha dit...

Es precios! m'encanta!!! ^^ es una de les meves cançons favorites. la vaig descobrir per l'atzar :D

Sara

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Voz de crital... Lilibushi!!!! Nena, no t'havia reconegut!!! Quan vagis a Egipte voldras tornar una i un altre cop!!! Petons!!

Sarakali pol dios!!! Un altre cop no pots entrat amb el teu nick??? Aich!!! Muaksss