Pàgines

07 de gener 2007

Assabtu

Nenas... me lo pasé muy bien ayer!!!

Puede que sea una tontería, pero la verdad es que cargé pilas y ya lo necesitaba! El viernes ya me lo había pasado muy bien (nos volvimos locas con las compras!! Pero que falda más bonita para danza bollywood/zíngara o la que nos apetezca) y ayer lo rematé!

Gemma et vas perdre la sessió de dansa tribal: vam veure un munt d'actuacions (unes millors que unes altres, la veritat!) i després el documental que ens havies dit (i sí, vam veure les dones però al final del tot joia!!!)

Pues eso, que me lo pasé muy bien y que os quiero mucho carinyets!!!

3 comentaris:

Amina ha dit...

Hola tribaleres:
jo també m'ho vaig passar molt bé!la veritat es k feia temps que no reia tant!
Un petonet a totes!

Amina ha dit...

Hola tribaleres:
jo també m'ho vaig passar molt bé!la veritat es k feia temps que no reia tant!
Un petonet a totes!

Anònim ha dit...

Jo també!!! Espero que tinguem molts més dies de riure tant i
d'estar juntes!!
Us estimo!!
Georgina