Pàgines

28 de desembre 2010

Fatima El Khourart

Aquesta nit he estat parlant amb un amic del Marroc que tinc des de fa temps i m'ha donat una molt bona notícia. A la zona del Souss, al sud del Marroc, hi ha una ballarina de folklore molt coneguda i molt bona: Fatima El Khourart. Jo vaig tenir la sort de veure-la en un espectacle a l'estiu i en vaig quedar encantada. Després, vaig encara tenir més la sort de parlar amb ella, ja que coneix aquest amic. És encantadora. Vam estar parlant de dansa i li vaig explicar que nosaltres fèiem tribal. Al principi, se li feia una mica estrany, però la idea li va agradar molt.
Resulta que el mes de febrer, el primer cap de setmana, estarà a Barcelona i podria fer-nos un taller de folklore sempre que fóssim un mínim de quinze persones per un preu de 15€. Tenint en compte el preu dels tallers, és una ganga. A més, la dona balla superbé i ens podria fer un taller al nostre gust. Però com que les imatges diuen que valen més que les paraules, us deixo la seva pàgina web perquè la mireu i us animeu a fer el taller! Mireu sobretot el segon vídeo, perquè és flipant. Cliqueu aquí.
Envieu-nos un mail tothom que es vulgui apuntar! Vinga, animeu-vos!

5 comentaris:

Isabel ha dit...

Amina, querida... este año te esperaba... ;) però molt bona ;)
Petons!

TAMINT ha dit...

JA JA JA!!!! A mida que anava lleguint el meu cervell em dia...ho ha escrit l'Amina aixi que segur que es una inocentada!!!!!

Sempre tant original!!!!

Molts petons!!!!

Sònia... no tan fiera... ha dit...

T'estimo! :)

Rina ha dit...

aixx he caigut!!! vull fer aquest taller, pintava molt bé jajaja

Amina ha dit...

M'alegro d'haver recuperat una tradició i que recordeu que ahir era els Sants Innocents!
I també espero que us ho hàgiu passat bé, hàgiu picat o ho hàgiu descobert a la primera!

Molts petons!!!!!!