Pàgines

13 d’octubre 2008

Nou disseny, noves històries

Un dia, el rei demanà al seu visir que li portés, com ja era costum una noia verge. El pobre home va sortir a buscar-la, però com que no en va trobar cap, se'n va anar, temorós d'algun càstig per part del rei, directament cap a casa seva. Aquest visir tenir dues filles d'una rara bellesa. La gran es deia Xahrazad i la petita, Duniazad.
Contaven que Xahrazad era una experimentada lectora, que havia llegit un gran nombre de llibres d'històries, biografies dels reis antics, cròniques de civilitzacions remotes i poesies, moltes poesies. Veient el seu parte trist i amoïnat, li va venir al cap aquest poema:
A qui tingui una pena, digues-li "Les penes no duren,
tal com s'esveneixen els goigs les penes s'esfumen".
Les mil i una nits

La Sònia ha canviat el disseny del nostre bloc i m'encanta! Només veure'l, vaig pensar en les històries màgiques de Les mil i una nits. És per això que no he pogut resistir posar un fragment petit, la primera vegada on apareix Zahrazad, la que amb les seves històries aconsegueix que el rei no la mati. A més, el poema que posa em sembla força suggerent...
Esperem continuar explicant-vos les nostres particulars històries i que en gaudiu moltíssim!!!!!Ah, i no us oblideu de ballar una miqueta!

14 comentaris:

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Sí.. esperamos que sigais viniendo una y otra vez porque nuestras historias, poemas, bailes y demás os sigan enganchando... No está en juego nuestra cabeza, lo hacemos siplemente porque disfrutamos de vuestra compañía..

Nena, gràcies per l'entrada... jajaj ara venia jo a fer alguna coseta, però de moment ho deixaré, m'agrada més aquesta!!

Petons!

Aicha_Sa ha dit...

TEns molta raó, en veure les cupules vaig pensar en les històries de les mil i una nits..

:-)
Ptonets!

Tanit ha dit...

Ummm, un poco marrón para mis pobres ojitos, pero el conjunto está guay, y si lo relacionamos con las mil y una noches... más aún.

Seguimos enganchadas por aquí, con look nuevo o sin él, nos enganchan sus autoras como no!!!

Kisses

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Tanit!!! Que te echamos de menos!!! :)

Ya sé que es muy marrón, pero nena, es que de momento no se me puede pedir más!!!

Muaksss

TRIBALONA ha dit...

Ei, que xuli aquest canvi de look de blog, esteu fetes unes artistasses
Felicitats Zaghareets
Eva

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Gràcies Eva, guapa!!! Et trobo a faltar!! Fa molt que no et veig enlloc! jajja culpa meva!

Petons!

Anònim ha dit...

Uala!!! Durant un segon m'he pensat que no havia clicat bé! Però no, són les nostres zaghareets de sempre amb nou disseny. Molt xulo!

SEMPRE estarem per aquí amb qualsevol disseny!

Per cert, em deu haver agradat molt perquè acabo d'entrar i ja no recordo com era l'altre. O serà que tinc problemes greus de memòria? Jejejej

Petonets!!

Sònia... no tan fiera... ha dit...

ajjjaj Susanna, l'altre era de color claret amb dos columnes i a dalt de tot hi havia una foto de les caderas de quatre dones, crec... :S

M'alegra que t'agradi!! Però el que més m'alegra és que et passis per aqui!!

Muakss

Brighid ha dit...

Bona nit,

Molt xulo el nou look i el de les Apsaras també, tant l'un com l'altre estan preciosos, diferents estils, pero maquissims.

Tinc ganes de començar!

Petons a totes!

Mi vida en 20 kg. ha dit...

jijijij....aqui no entiendo nada...un beso grande.

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Brighid!! Nosaltres tenim moltes ganes de veure't també!!

Petons!!

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Fer!!! :) jajaj lo siento!!! Escribimos en los dos idiomas y te ha tocado catalán!!!

Besos!!!

Elisabet Roselló ha dit...

1 paraula: Moooooola :) M'agrada molt ^^
Saluts i zaghareets!

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Gràcies guapa!!!!


Muaksssss