Pàgines

21 de desembre 2011

Hafla i Ràdio!

La hafla de dissabte passat va ser genial. Vam riure moltíssim i tothom s'ho va passar molt bé. La taula era ben ampla, cosa que ja va bé, perquè sempre hi ha infinitat de menjar! Les fotos de famoses amb el logos van quedar de professionals. Què guapes que esteu totes! I, els balls, van ser molt macos i, ara ja ho podem dir, divertidíssims!!!!!!!!!!! Tan de bo tots els sopars fossin com aquests!


Moltes gràcies a totes! A la Sònia per fer-ho tot possible i semblar que tot sigui màgic, a la Naida per ser la millor retalladora de papers i el Papanoel més pelut hindú, a la Zaib per ser una jurat espectacular i organitzar tota aquella taula, a les ballarines pels seus somriures, coreos i les seves espelmes. Moltes gràcies!




I, canviant de tema totalment, però amb un cert lligam, avui uns alumnes que estan fent un projecte de ràdio han estant entrevistant a profes sobre les seves aficions més amagades. Avui m'ha tocat a mi i han fet una entrevista genial. M'ho he passat molt bé i, al final, coses del tribal, hem acabat ballant. Tenen futur aquests nois i noies! M'han dit que aquests dos dies editaran una mica el so, però que per després de Nadal, ja tindran els podcasts fets i començaran a emetre la ràdio aquestes mateixes vacances per anar provant. Quan me'l passin, ja us l'adjuntaré perquè sembla mentida que tinguin ja 15-16 anyets! Amor de profe!



2 comentaris:

Naida ha dit...

La Hafla va ser genial tens raó i a més amb molt ambient Nadalenc, que ja es molt estrany trobar d'això...

Jo vull escoltar la entrevista!!!!

Muakis

Sònia... no tan fiera... ha dit...

ufffffff tot el que tinc per comentar.. :S no sé com se m'han passat tantes coses... jo vaig gaudir molt de la hafla i ja saps que a mi em costa.. a més, em va encantar ballar amb vosaltres, com sempre!!

Muakssss