Pàgines

13 de juliol 2009

Felicitats

Dissabte vam celebrar el fi de curs. No tinc cap foto i tampoc vull fer cap crònica. Tan sols vull felicitar a l'organitzadora de tot això, la Sònia, perquè un dels seus projectes des de fa anys s'ha complert! Em va agradar molt participar-hi, però em va fer moltíssima més il·lusió veure com ho havia aconseguit! Encara que sembli mentida, de tot l'espectacle i festa, jo em quedo amb aquesta petita part perquè m'ensenya que els somnis també són possibles i que s'han de tenir projectes i lluitar per ells. A més, tots hauríeu de veure la cara de felicitat mentre ballava el seu solo. Sembla com si aquella cançó hagués nascut per a ella.


És el destí... Però també, com dirien els modernistes i avantguardistes, la voluntat. Obrim portes i fem el nostre camí.

FELICITATS HABIBATI!

11 comentaris:

Sònia... no tan fiera... ha dit...

شكرا جزيلا ya habibaty

Però ja saps que sense vosaltres i el vostre recolçament no seria el mateix sens dubte!

DE totes maneras habibaty, jo el que tinc moltes ganes de fer es el nostre espectacle.. aquell que vam disenyat fa ja dos anys... un dia d'aquests...

Buset habibaty!

Zaib ha dit...

Muchos besos, guapa

Naida ha dit...

Es que pedazo organizadora que está ella, casi casi tanto como bailarina, profesora, persona...y mil cosas más, eso sí, no me devuelve el euro que me debe, pero que le vamos a hacer.

Mil gracias por montarnos un mundo para poder bailar, disfrutar y enseñar!

Isabel ha dit...

Felicidades a Sònia y por supuesto, tal y como ella dice, al resto. La ecuación no sale sin lo uno y sin lo otro. Sumo mi felicidad a la vuestra, por leeros y percibiros así!!!
Zaghareets!!

Zaib ha dit...

Se da unos curros, y luego quiere que el mérito sea de todas, cuando realmente los calentamientos de cabeza se los lleva ella.

Sónia eres un sol, toda luz y es un placer compartir todos esos momentos contigo.

Laura ha dit...

Y lo bien q la pasamos chiki??? Felicidades!!! se noto mucho el gran esfuerzo q realizaste!!!

Muackkkkkkkkkkk!!!!

Rina ha dit...

gracias Sonia por hacer posible que lo pasaramos tan bien, y por ser paciente cuando te preguntaba cuando tenia que salir y de que manera jaja como no tenias bastante con todo lo otro!! Espero bailar mucho con vosotras que sois geniales y me transmitis paz interior :)

Tanit ha dit...

No sois un poco pelotas todas??? (jijiji) que no os va a regalar más cajitas chulas hasta el año que viene por lo menos, así que ya podeis dejar de rascarle la espalda ;))

Lo importante, al final, son las sensaciones, y si son buenas, será porque hay buen rollo en el ambiente, y sale de Sònia y se multiplica en todas nosotras, y eso hay que mimarlo, que vale mucho.

Besitos bailarinas!!

TAMINT ha dit...

estoy de acuerdo con todas las compañeras!!!!

Se da un curro importante pero...al final todo sale estupendamente!!!

A partir de ahora, hay que aprender a delegar un poquito que todas somos un grupo y estamos para ello!!!!!

Brighid ha dit...

Bueno ya ves que tienes unas alumnas y compañeras que paqué jejeje

En serio, yo te admiro, toda esa paciencia y el pensar siempre en los demas.. muchos besos guapisima!

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Gracias!! No me quejo, para nada... de hecho si estoy cansadísima es por todo el tute del resto del año.. necesito vacaciones!!! Asco de necesitar dinero!! :)

Petonetssss para todas!!!