Pàgines

19 de maig 2008

Tranquil·litat

Acabo d'arribar a casa, com aquell qui diu, i no he pogut esperar a fer la "crònica" de l'actuació d'avui. No és que tingui pressa a fer-la, però no vull oblidar la sensació que he tingut en tot l'espectacle i que encara mantinc: tranquil·litat. Sembla estrany dir-ho, perquè sempre hi ha nervis i pressa en les actuacions. Però avui, potser perquè ballàvem les vuitenes i teníem un espai molt petit, hem fet pinya i hem estat allà juntes ballant les cançons que no podíem veure de les altres companyes. Aquella estona allà juntes se m'ha passat volant. I no sé per què, malgrat que minuts abans de l'actuació hi ha hagut els maleïts nervis i que quan surts a l'escenari tot es queda en blanc (i t'equivoques un munt de vegades), que estava serena i tranquil·la. De fet, jo crec que encara em dura aquesta sensació... Potser aquesta serenitat ve donada a què cada cop em sento més a gust amb el meu grup, amb la meva tropa. Com deia la meva habibati, sortir al darrere de la Giovanna mentre ella ballava (i que bé que ho ha fet, impressionant, magnífic) ja ens uneix com a grup i ens dóna aquesta tranquil·litat que ens ha costat tant d'aconseguir.
I ja que hi som vull aprofitar per donar les gràcies a la Tere, la Zaib de les Apsaras, que ens ha portat fins a Badalona i ens ha acompanyat en tot moment, igual que el meu "sapito" preferit, la Tanit de les Apsaras, i la Maite, pràcticament la fotògrafa professional del grup (Com diu la Sònia, "jo no es por meterte presión, pero...). Fer-li un petó ben fort a la nostra Maria Teresa, la Nur, que ja ens ha deixat un missatge per saber com havia anat [ai, que t'hem trobat a faltar molt!!!]. I, finalment, donar les gràcies a la Naida i la Blanca i la Mon de Cuatro danzarinas que ens han vingut a veure des de fora i, el més important, s'han apropat a saludar-nos! Ens sembla tan extraordinari que ens vinguin a veure i saludar que gairebé ni ens ho creiem!Esperem retrobar-nos ben aviat perquè sou molt maques!!!
Un gran zaghareet!!!!

8 comentaris:

Sònia... no tan fiera... ha dit...

Mira que cuando hago el ganso lo hago a tope!!!

Molt ben expressat habibaty!!!

EStic mirant les fotos i flipo! :-)

Anònim ha dit...

M'ha agradat veure el que ja sospitava amb el blog i les actuacions en vídeo que he vist: sou un grup molt unit i a l'escenari també doneu aquesta sensació.
Fora esteu com unes cabres, jejejje. M'ha agradat molt anar-vos a saludar.

Brighid ha dit...

hola nenes....!

em sap molt greu, pero finalment no us he pogut anar a veure, he tingut visites inesperades a casa i m'ha estat impossible, em feia mola ilu anar, a més pel que sembla a la crònica ho heu disfrutat molt i ho heu passat molt be, m'hagues agradat estar per acompanyar-vos i saludar-vos nenis... quina ràbia....

Així es que en quant tingueu les fotos ensenyeu-les eh? que en tinc ganes!!!

Segur que ho heu fet de conya i com diu algun comentari que hi ha aqui, aquesta unió de grup és el millor, la sensació més guapa de totes, pq la transmitiu sempre...

Ole Zaghareets!!!

Mua!

Anònim ha dit...

Què guay aquesta sensació de tranquil.litat abans de sortir... =)
Paz y amor!!!!!!!
jijiji
Molts besitos i zaghareets !!!!

Tanit ha dit...

Aich princesa, m'agrada que aquesta vegada hagi tranquilitat en la vostra actuació. Jejeje, el cert és que mirant el video (jo ho he vist prime!!) es nota que esteu gaudint de tot plegat, encara manca algun somriure però.. ho heu fet, com sempre, genial!!

Sònia, cuando haces el ganso eres tú sin más, por eso tienes esa carita picarona y esa sonrisita muy burlesque jajajaja!!

Fue muy chuli veros allí en directo, qué orgullosas estábamos de poder decir a la gente: ei, esas chicas son nuestras hermanas tribales!! a que son guays!!

Mil besitos y un OLE!!

Isabel ha dit...

Me alegro de que os fuera tan bien!! es curioso como cada actuación deja un poso diferente ... "tranquil.litat"... para mí la quisiera próximamente... como diría Sònia aich, oich, uix
Besos!!

Naida ha dit...

Chicaaaaas!!! vuestro video ya está colgado en mi blog!!!!! que ilusión!!. Mañana cuelgo también la foto, así como bien dijisteis, nos ponemos caras!

Besos!

Zaghareet Tribal Group ha dit...

Blanca-Susanna... :-) ens vau agafar en el dia més boig!!! Es que no veas que mal que estábamos!! jajaja es veu a les fotos!! Molts petons i a veure si ens veiem més sovint!!!

Brighid!!! Reconec que et vaig trobar a faltar, però nena: el primer és el primer!!! A més, ens queden moltes actuacions juntes, o no???? Muakssss

Erika la veritat és que aquesta sensació s'agraeix moltísim, perque per desgràcia no és el més normal... però que bé que s'està quan s'està bé! jajajaj Petons!

Tanit... soy una gansa, lo sé!! jajaj pero qué le vamos a hacer... de todas formas yo sigo pensando que fue culpa de toda esa semana burlesque que me he pegado!!! Muakssss y muchas gracias por estar ahí!! Ya lo sabes: se agradece muchísimo tu entusiasmo!!!

Isa: yo tranquila, dónde se ha visto eso!! jajaja y sin botella de ron!!! supongo que fue el ambiente y el hecho de que ya me sé la canción de pé a pá... de hecho todas nos la sabemos demasiado!! Pero ya ves, al final fallé en el puñetero combo que nos enseñó Heidi!! Endevé... Muakssss

Naida muchísmas gracias por colgarlos!!! Ya ves que me ha faltado tiempo para colgarlos!!! jajaja por dios!!! A ver cuando podemos quedar y si no es para cenar al menos para unas tapas, que somos vecinas! jajaja Besos!