Pàgines

25 de maig 2008

Ritmes

Fa temps vaig posar algunes definicions sobre la dansa, seguint la línia del meu estimat mestre Joan Brossa, sense arribar mai a la seva alçada, és clar. He tornat a reprendre el fil i us poso una altra definició de la dansa i, en concret, dels ritmes. Reconec que em porten boja...
Dansa oriental: alliberació del cos.

Parts de la dansa oriental:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
1, 2, 3, 4, pausa, 7, 8
1, 2, 3, 4, pausa, 7, 8
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

dum, tec, dum, dum, tec,
dum, tec, dum, dum, tec.

Amb tants números, amb tants dums i tecs, he perdut el ritme.
Ja no sé si l’he de buscar en el meu interior o en la percussió de fora.

2 comentaris:

Sònia... no tan fiera... ha dit...

I això que no vens a les meves classes!!! jajaja perque ja portem treballats el malfuf, el saidi i el cheftetelli... :-) bé, els ritmes son molt importants, però és més important que sentis en el malic la música!!!

PEtons!

Aicha_Sa ha dit...

Penso que el ritme és purament el batec del nostre cor, el manantial dels nostres sentits que dona cos a la notra dansa!

Petons!