Pàgines

06 de maig 2007

Què fort que em sembla tot plegat!

La Sònia no té la seva càmera de fotografies i això em dóna temps per explicar, encara que sigui sense fotos, les meves impressions sobre el nostre sopar d'ahir el vespre. Celebràvem el meu aniversari després de tants dies, i la veritat és que era una ocasió molt especial perquè estàvem totes i tots. Ja sé que és ben senzill, però a vegades ens costa estar tots plegats i, això, que quan estem junts ens ho passem d'allò més bé.
Ahir no en va ser una excepció!El sopar va ser curt, però els moments van ser genials. Vam riure molt i molt!I, és clar, no podia faltar els nostres balls. Però, aquesta vegada, a diferència d'altres cops, vam sortir de les cadires i vam ballar bollywood en el bar!S'havia d'estrenar una faldilla molt xula amb la seva tikka i, malgrat que es passa molta vergonya, va valdre la pena. En el fons, aquesta faldilla ens uneix com a grup, perquè ara sí, gràcies a les meves nenes, les tenim totes iguals. Potser és una bestiesa, però coses com aquestes fan més forts els vincles del grup.
Només puc dir: Shukran jazilan! Moltes gràcies per ser tan maques i macos!
I, la resta, ja ho sabeu: quan tingueu ganes de ballar, deixeu la vergonya a un costat i ho feu perquè aquests moments estan plens de joia i alegria, sobretot si estan acompanyats de persones que us fan sentir bé, que us fan ser vosaltres mateixos, sense cap mena de complex.
De vegades, és necessari escoltar el cor i deixar una mica de banda la raó. Deixar-se portar i simplement SENTIR.

2 comentaris:

Georgina ha dit...

Gemma carinyet! Tens tota la raó! Feia temps que no m'alliberava d'aquesta manera, oblidant-me de tot allò al meu voltant i fent allò que més sentia... m'alegro molt que per fi ahir vaig trencar aquesta barrera i em vaig deixar escapar... però sobretot m'alegro de no haver-ho fet sola, perquè sense una companyia com la teva no haguès tingut cap sentit!
Brindem per tots els moments així que ens queden:D

Sònia... no tan fiera... ha dit...

jajaj mai no m'havien dit que era tan acaparadora d'una manera tan fina!! jajajaj Però es que sortiu tan bé a les fotos!!!

Ahir va ser genial i no sé ben bé com explicar-ho! A tú se't veia tan feliç!!! La meva Georgi estava desatada i la Mariangeles provocant-te per que et posesis la faldilla... va ser molt divertit i em va saber greu anar-me...

Però tenim més dies!!! I ara t'has d'apendre la coreo del chunneri per ballar-la amb nosaltres!!!

Petonets nenas!!!